האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף מהאינטרנט למתחילים - מובטח ונבדק 2024

אני מרגיש כלפיך, את הסבל שלך ואת המאמצים שעשית בחיפוש הקשה למצוא את האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף באינטרנט, מובטחים, אמינים ואפילו משתלמים עם שכר מתגמל.

כי אני אישית עברתי את אותה חוויה לפני שנים, והייתי באותו מצב כמוך עכשיו, ואני יודע מה אתה עובר כרגע, שכן חיפשתי ביוטיוב ובגוגל את האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף מהאינטרנט, ועברתי מסרטון לסרטון, מכתבה למאמר, וצפיתי, קראתי, ניסיתי ויישמתי. התוצאה בסופו של דבר, לאחר שניסיתי את כל האתרים, היא בקצרה:

  • הונאה, הונאה, הונאה ובזבוז זמן!

אבל לא הפסקתי או התייאשתי! המשכתי לחפש כמה לילות וחודשים, התעמקתי בנתיב להרוויח כסף מהאינטרנט, בתקווה למצוא את מה שרציתי! עד שאלוהים עזר לי למצוא יותר מ-23 אתרים אמיתיים שסווגו כאחד האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף מהאינטרנט השנה.

עכשיו, אני הולך לחלוק את כולם איתך, ואל תחשוב שזה הכל! אבל אני גם אראה לכם את ההגדרה של כל אתר אחד אחד, כמו גם איך להרוויח מזה! על מנת להעריך את זמנכם היקר, אהיה קצר, ברור וישיר בהסבר, בואו נתחיל עכשיו!

האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף באינטרנט

כפי שהבטחתי לך קודם לכן, אסביר במאמר זה את 23 האתרים הטובים ביותר. אין ספק, השדות והקטגוריות שאליהם שייכים אתרים אלו שונים זה מזה, אך כל קטגוריה כוללת אתרים זהים עם אותם רעיונות, עם הבדלים קלים בעבודה מנגנון ושמות שונים.

לכן אדון להלן ב-7 קטגוריות שונות של אתרים לעשיית כסף מהאינטרנט, כל קטגוריה שונה לחלוטין מהאחרת, וכל קטגוריה כוללת כמה אתרים שונים אליהם היא שייכת.

קטגוריות האתרים להרוויח כסף מהאינטרנט שעליהם נדון במאמר זה הן כדלקמן:

  • אתרי שיווק שותפים.
  • אתרי שירותי פרילנסרים.
  • אתרים למילוי סקרים.
  • אתרי מכירות וסחר מקוונים.
  • אתרי אינטרנט למכירת קורסים והדרכה.
  • רשתות חברתיות.
  • בניית אתרים וחנויות מקוונות.

אתרי שיווק שותפים

אתרים מסוג זה ידועים כאחד האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף באינטרנט, בשל היתרונות והיתרונות הרבים שהוא מציע לעובדיו. שיווק שותפים הוא אסטרטגיית שיווק פשוטה המבוצעת באינטרנט כדי להרוויח כסף.

אסטרטגיה זו מבוססת על רעיון קיומן של חברות הידועות כחברות שיווק שותפים, שיש להן חנויות אלקטרוניות באינטרנט הכוללות מוצרים ספציפיים או כל סוגי המוצרים, כגון מכשירי חשמל לבית, ביגוד וטלפונים ניידים חברות אלו מספקות הזדמנות לכל מי שרוצה לקדם את מוצריו באינטרנט, ובתמורה הן גובות עמלה כספית ספציפית המשתנה בהתאם לחברות ולמוצרים.

עם זאת, לא תקבל עמלות כספיות מאף חברה אלא אם כן תסיים בהצלחה כל רכישה של מוצר כלשהו על ידי קונים שמגיעים ממך. לאחר מכן, חברת שיווק השותפים שאיתה אתה עובד תיתן לך את העמלה הכספית המגיעה לך על תרומתך והמאמץ להביא דרכך קונים שאישרו את רכישת המוצרים.

לכן, תחום זה נקרא “שיווק שותפים” מכיוון שתפקיד התפקיד שלך בתחום זה הוא לשווק מוצרים של אנשים אחרים ולקבל עמלה אם כל מכירה הושלמה בהצלחה והקונה הוא ממך עכשיו אתם אולי תוהים, איך חברות שותפים יודעות אילו קונים הגיעו מהקצה שלי? במילים פשוטות, כל תוכנית שותפים שאתה מצטרף נותנת לך קישור משלך לכל מוצר שאתה בוחר לשווק ולקדם.

הקישור הזה, שאתה מפרסם באינטרנט כשאתה מקדם את המוצר, אם מישהו ילחץ עליו יעביר אותו למוצר הספציפי בחנות השותפים איתה אתה עובד אם אדם זה ירכוש את המוצר, יופיע לחברת השיווק השותפים שהקונה הזה הגיע דרך הקישור שלך שהחברה נתנה לך האם הבנת עכשיו?

מעולה, עכשיו, הרשו לי להראות לכם את האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף באינטרנט בתחום שיווק השותפים שתוכלו להצטרף אליהם בקלות ולשווק את המוצרים שלהם באינטרנט ללא כל תנאי.

1- אתר אמזון שותפים

אחד מהאתרים הבולטים להרוויח כסף מהאינטרנט באמצעות שיווק שותפים ממנו תוכלו להרוויח הוא אתר ה-Amazon Affiliate הענק והמפורסם, החנות הגדולה בעולם.

אתר Amazon Affiliate מסתמך על מערכת עמלות בעת המכירה, כך שהאדם המזוהה עם התוכנית מקבל אחוזים משווי המוצרים אותם הוא מקדם דרך האתר, הבלוג או הערוצים שלו באתרי רשתות חברתיות ואחרים.

תכונות שותפים של אמזון:

  • קל להצטרף ולהתחיל להרוויח
  • מגוון עצום של מוצרים ואפשרויות קידום
  • אפשרות לרווח גם ממכירות עקיפות
  • שלם עמלות באופן קבוע ובטוח

להלן הסבר פשוט על מנגנון העבודה וכיצד להצטרף לתוכנית השותפים ולהרוויח ממנה:

ראשית: הרשמה לתוכנית

  • ההרשמה מתבצעת בחינם דרך אתר אמזון דרך הקישור הבא: https://affiliate-program.amazon.com
  • לאחר הכניסה לדף, לחץ על האפשרות “הירשם”.
  • היכנס לפלטפורמת אמזון עצמה.
  • לאחר הכניסה לאתר אמזון, תתחיל ליצור חשבון במסגרת תוכנית השיווק של אמזון
  • מלא כמה נתונים חשובים
  • קשר את חשבון התשלום שלך כדי לקבל רווחים

שנית: בחירת מוצרים והצבת קישורים

  • אתה בוחר את המוצרים שאתה רוצה לקדם מחנות אמזון.
  • לכל מוצר נוצרים קישורים מיוחדים והם קישורים השייכים רק לך ואינם בבעלות איש מלבדך.
  • כלול כמה קישורים בתוכן שאתה מפרסם דרך ערוצי הקידום שלך, בין אם פוסטים בפייסבוק המציגים את היתרונות של המוצר, או יצירת ערוצים בטיק טוק וביוטיוב ויצירת סרטון בהם המפרט את המוצר. בחרו את שיטת הקידום המתאימה לכם.

שלישית: עשיית רווחים

  • כאשר מבקר כלשהו ילחץ על אחד מהקישורים שפורסמו וירכוש מוצר כלשהו מאמזון, תקבל עמלה של אחוזים מסוימים כבעלים של הקישור.

מאמר זה מספק הסבר מקיף כיצד להרוויח כסף מאמזון באמצעות שיווק שותפים, בליווי תמונות שידריכו אותך צעד אחר צעד להצלחה:

2- לחץ על אתר הבנק

כשאני אומר לך שקליק בנק הוא האתר הטוב ביותר להרוויח כסף באינטרנט באמצעות שיווק שותפים, אתה חייב להאמין בזה קליקבנק מאפשר למשווקים לקדם את מוצריה בתמורה לעמלה גבוהה שעשויה להגיע ל-75% ממחיר המוצר לכן, האתר הפך ליעד האידיאלי לכל מי שרוצה להרוויח באמצעות שיווק שותפים וקידום מוצרים דיגיטליים שונים באינטרנט.

להלן התכונות הבולטות ביותר של Clickbank:

  • האתר מכיל אלפי מוצרים דיגיטליים מגוונים בתחומים שונים שתוכלו לקדם ולהרוויח מהם.
  • תהליך ההרשמה לאתר קל מאוד ואורך דקות ספורות. זה זמין גם בכל העולם.
  • שיעורי עמלות גבוהים מאוד, החל מ-50% ועד 75% ממחיר המוצר.
  • Clickbank תומך ביותר מאמצעי תשלום אחד ברחבי העולם. מה שמקל על תהליך הרכישה ללקוחות ממדינות שונות בעולם.
  • האתר מספק כלים ומשאבים רבי ערך שעוזרים לך לשווק מוצרים בהצלחה ולמקסם את המכירות והעמלות.

אם אתה רוצה להתחיל להרוויח כסף באמצעות שיווק שותפים עם Clickbank, הנה השלבים החשובים ביותר:

השלב הראשון: הרשמה כמשווק באתר קליק בנק. זה דורש רק כמה דקות וקצת מידע אישי.

שלב שני: בחר את המוצר או המוצרים שברצונך לקדם מבין האלפים הקיימים באתר בקטגוריות שונות.

שלב שלישי: צור דף נחיתה או בלוג משלך שדרכו אתה מקדם את המוצרים הללו, וודא שהוא כולל את הקישורים שלך שהשגת מקליקבנק.

שלב רביעי: השתמשו בשיטות שיווק מקוונות שונות לקידום המוצרים שתבחרו מקליקבנק, בין אם פרסום, מדיה חברתית, מנועי חיפוש, פרסום בקבוצות פייסבוק וכו’.

שלב 5: Clickbank יפקיד באופן אוטומטי עמלות לחשבון שלך כאשר מישהו ירכוש מוצר כלשהו דרך הקישור שלך.

פשוט בצע את הצעדים הפשוטים האלה, ותמצא את עצמך מרוויח החזר עצום מדי חודש באמצעות שיווק שותפים בקליקבנק, האתר הטוב ביותר להרוויח כסף באינטרנט!

אתרי שירותי פרילנסרים

פרילנסינג הוא אחד התחומים שיש להם עתיד מבטיח וזוהר, והוא הפך לאחד התחומים הגדולים בעולם כיום. אולי שמעתם על זה אם אתם גולשים כל הזמן באינטרנט, או דרך המונח “פרילנסר”, שהוא מונח הקשור קשר הדוק לפרילנסר.

עבודה עצמאית פירושה עבודה עצמאית, מבלי להיות קשורה למספר מסוים של שעות עבודה או שההנהלה תכוון אותך. במקום זאת, אתה יכול לעבוד מכל מקום בעולם, בין אם מהבית, בית קפה, או אפילו על החוף. הדבר החשוב הוא שיש לך מחשב או מחשב נייד, גם אם השימוש בטלפון עשוי להיות קשה לפעמים.

אדם העוסק בתחום זה נקרא פרילנסר, והוא עובד במשימות שניתן לבצע ולהשלים באינטרנט, כמו עיצוב אתרים, כתיבת תוכן לאתרים או לדפי פייסבוק, ניהול דפי מדיה חברתית, עיצוב ויצירת אפליקציות, או עובדים בעריכה. עריכת סרטונים ועוד הרבה.

זה בדיוק מה שמגדיר את הפרילנסר ואת האדם שעובד בו. באשר לאתרים עצמאיים, מדובר בפלטפורמות הפועלות כמתווך בין נותני שירותים (פרילנסרים) לבין לקוחות המעוניינים לרכוש שירותים אלו.

פלטפורמות אלו מקלות על לקוחות המחפשים אנשי מקצוע המסוגלים לבצע את השירותים הנדרשים להם ביעילות, ועל פרילנסרים ונותני שירותים למצוא לקוחות רציניים שמוכנים לרכוש את שירותיהם.

אחד היתרונות של אתרי שירותי פרילנסרים הוא שהם מבטיחים עסקאות לשני הצדדים, המוכר והקונה, ומגנים על זכויותיהם, בתמורה לשיעור עמלה סביר עבור מאמציהם. הפלטפורמות הללו כוללות מיליוני אנשים ברחבי העולם שרוצים לרכוש שירותי פרילנסר.

אתה יכול לעבוד באתרים האלה ולהרוויח דולרים במטבע קשה, לא רק במטבע מקומי. כדי להשיג זאת, תחילה עליך להיות מסוגל להציע שירות ספציפי בפלטפורמות פרילנסר שמושך לקוחות שרוצים לקנות אותו.

להלן, נלמד על אתרי הפרילנסרים הטובים ביותר שתוכלו להתחיל לעבוד עליהם עוד היום.

1- אתר אבורק

Upwork היא פלטפורמת פרילנסרים זרה מובילה ואחת הפלטפורמות הגדולות בתחום זה בעולם, מה שהופך אותה לאחד האתרים החזקים ביותר להרוויח כסף מהאינטרנט שיכול לספק לך הכנסה שעשויה לתרום לשיפור רמת החיים שלך. להגדיל את העושר שלך פלטפורמה זו כוללת בסיס משתמשים עצום הכולל מיליוני אנשים ברחבי העולם, כולל ספקי שירותים ולקוחות המעוניינים לרכוש שירותים אלו.

אתר UpWork מאפשר לך להציג את שירותיך בפני בסיס רחב של לקוחות, עם יכולת לקבוע מחירים לפי מה שנראה לך הוגן ביחס לאיכות וערך השירותים שאתה מספק למרות שהאתר נחשב כמעט ללא רבב, התחרות היא מטבע הדברים קשה, בהתחשב בכך שיש למעלה מ-12 מיליון נותני שירותים ולמעלה מ-5 מיליון קונים של שירותים אלו.

אתה יכול להירשם לאתר זה דרך הקישור הבא ולהתחיל להציע את שירותיך בו: https://community.upwork.com/

2- אתר פרילנסר

אתר פרילנסר קיבל את השם הזה מכיוון שהוא מתמקד בפרילנסרים, הידועים כ”פרילנסרים” או פרילנסרים, המספקים שירותים שונים באינטרנט אתר Freelancer, המבוסס בעיקר על השפה האנגלית, דומה בקונספט לאתר Upwork שהוזכר לעיל, עם כמה הבדלים קלים.

אתר Freelancer זכה לפופולריות רחבה הודות לממשק הקל לשימוש שלו ולבסיס הלקוחות הגדול שלו שתמיד מחפשים אנשי מקצוע המסוגלים ליישם שירותים שונים כמו פיתוח אתרים, כתיבת תוכן ועוד רבים.

אתר Freelance לוקח אחוז עמלה ספציפי מכל תהליך גיוס מוצלח בין המוכר לקונה, והוא זכה להערצה רבה מהמשתמשים בו. אתה יכול בקלות להירשם ולהתחיל לספק את השירותים שלך כדי להרוויח אלפי דולרים:

להרשמה והתחלת מתן שירותים דרך אתר Freelancer: https://www.freelancer.com/

3- אתר Fiverr

Fiverr, עם בסיס של 40 מיליון משתמשים, היא המפלט המושלם עבור כל מי שמחפש אתרים להרוויח כסף באינטרנט, מכיוון שהיא מספקת הזדמנות מצוינת להרוויח אלפי דולרים Fiverr מציגה בסיס משתמשים עצום של יותר מ-40 מיליון אנשים, כולל קונים ומוכרים כאחד, מה שהופך אותו למסוגל לשנות באופן קיצוני את חייהם של רבים.

ב- Fiverr, השירותים מתחילים מ-$5 עד $10,000 לפרויקט, מה שמאפשר להרוויח סכומי כסף גדולים, כמו $5,000, על ידי עבודה של כמה שעות בלבד ביום אחד מדובר במספר גדול שניתן להשיג תוך זמן קצר, בלשון המעטה, אך לא קל להגיע אליו. בהתחלה זה דורש עבודה קשה, סבלנות ומתן שירותים איכותיים העונים על ציפיות הלקוחות בפלטפורמה.

Fiverr מציעה את האפשרות להציע את השירות שלך בשלושה פורמטים שונים או חבילות שונות, כל חבילה מספקת את אותו שירות אך עם מאפיינים ומאפיינים שונים, מה שנותן גמישות רבה יותר הן למוכר והן לקונה.

אם אתם רוצים לעבוד באתר Fiverr, הנחשב לאחד מהאתרים המומלצים ביותר להרוויח כסף באינטרנט, תוכלו לצפות במדריך המקיף שיצרתי, המלמד אתכם הכל על Fiverr, ממידע והגדרה ועד הרשמה ורווח. בדוק בעצמך על ידי ביקור במאמר כאן:

4- חמישיות

אתרים להרוויח כסף מהאינטרנט הקשורים לתחום שירותי העצמאים אינם מוגבלים רק לצד הזר, אלא גם הצד הערבי מציג את אותו רעיון, להפגיש ערבים בפלטפורמה אחת מקיפה לא ייאמן שאנו חיים בעידן של התפתחות טכנולוגית אדירה מבלי שהרעיון החדשני הזה יועבר לחברה הערבית הקדומה, וכך עשה אתר חמסת, שבעזרתו הפך הרעיון הזה למציאות המשרתת כל תושב ערבי בתוך או מחוצה לו. עולם ערבי.

Khamsat הוא אתר ערבי לחלוטין, שנוצר בשנת 2010 על ידי צעיר ערבי שעובד כמפתח אתרים. האתר מציג רעיון זהה לאתרי הפרילנסרים הזרים שהוזכרו לעיל, וכולל משתמשים ערבים בני לאומים ערביים שונים ברחבי העולם האתר מאופיין בנוכחות של למעלה מ-300,000 משתמשים ערבים, כולל מוכרים וקונים, והוא זכה להצלחה רבה, ברוך השם, ולאחר מכן בזכות התכונות שהוא נהנה ממנו, כמו שיעור העמלה הנמוך של 5%, לעומת לתעריפים גבוהים יותר באתרים זרים.

חמסת מציגה ממשק קל לשימוש ומנגנון עבודה פשוט ולא מסובך, מה שהופך אותו למתאים למתחילים, בין אם הם מוכרים או קונים, ומה שהכי יפה הוא שהאתר כולו בערבית תוכלו להירשם לאתר דרך הקישור הבא: https://khamsat.com , ולהתחיל להציע את שירותיכם למאות אלפי לקוחות פוטנציאליים שאולי יזדקקו לשירותיכם, ותרוויחו הרבה כסף.

אתרים למילוי סקרים

אחד היתרונות הרבים של עשיית רווח מהאינטרנט הוא בכך שהוא מספק שיטות שונות, החל מקל לקשה, ובוודאי ביניהן שיטת סקרי דעת קהל בשיטה זו, התפקיד שלך הוא לענות על כמה שאלות פשוטות כדי לשאול את דעתך או סקר בנושאים מסוימים, כגון כמה כוסות קפה אתה שותה מדי יום או כמה כפות סוכר אתה מעדיף להוסיף לקפה שלך. שאלות אלו פשוטות וישירות.

אמנם שיטה זו קלה ומתאימה למתחילים שרוצים להרוויח כסף בצורה המהירה ביותר, אך היא מחייבת אותך להיות כנה בתשובה על השאלות, אחרת לא תישלל מההשתתפות.

שנית, הכסף שניתן לעשות משיטה זו קטן יחסית וצריך עבודה רציפה לצבור את הסכומים כדי לעבוד כך, ישנם אתרים המוקדשים לסקרי דעת קהל. אתרים אלו ידועים בתור אתרי סקרי דעת קהל בהם עונים על כמה שאלות, כפי שציינו, ובתמורה מקבלים נקודות שמוחלפות אחר כך בכסף אמיתי ובתגמולים שונים.

באשר לסקרים שאתה עונה, הם קשורים לחברות מסוימות המספקות מוצרים ומבקשות לאסוף נתונים סטטיסטיים ולאסוף נתונים מאנשים כדי להפיק מהם תועלת בפיתוח המוצרים שלהם למרות שיש הרבה אתרי הונאה שמתיימרים להציע כסף בתמורה לסקרי דעת קהל, בחרתי עבורכם את האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף באינטרנט בסקרי דעת קהל. תן לי להציג לך את זה עכשיו.

1- אתר Swagbucks

בין האתרים להרוויח כסף באינטרנט המתמחים בסקרי דעת קהל נמצא Swagbucks. אתר זה פופולרי מאוד בקרב משתמשים רבים ונמצא בשימוש נרחב להרוויח תגמולים כספיים, מכיוון שהוא פלטפורמה מרכזית עם אמינות גבוהה בהענקת כסף למשתמשים בתמורה להשלמתם ויישום חלק מהמשימות הזמינות באתר עבור כל אדם מי שנרשם עליו.

כשתבצעו בהצלחה את אחת המשימות באתר, האתר מעניק לכם נקודות מסוימות שנקבעות בהתאם לסוג המשימה שבוצעה, וניתן להמיר את הנקודות הללו לתגמולים שונים כמו השגת מזומן, רכישת שוברים, קופוני הנחה, ואחרים.

בין המשימות ש-Swagbucks מציעה הן משימות סקר, אותן ניתן לבצע בקלות ללא צורך בניסיון קודם או בתנאים מיוחדים.

תהליך הרווחים באתר הוא פשוט, מספיק להיכנס לאתר דרך הקישור הבא: www.swagbucks.com , ולמלא את הנתונים שלכם.

ייתכן שתתבקש לספק כמה נתונים אישיים על עצמך כדי לספק סקרים המתאימים לתחומי העניין והאישיות שלך, שאותם תתחיל למלא אחד אחד כדי להחליף מאוחר יותר במזומן.

2- אתר Surveyeah

Surveyeah ידוע כאחד האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף באינטרנט שמתמחה בעיקר בסקרי דעת קהל. בניגוד לאתרים אחרים הכוללים סקרי דעת קהל כחלק משני ממשימות אחרות.

באשר לאתר Surveyeah, הוא מתמקד במיוחד במתן סקרים רק למשתמשים שלו, ומעניק להם נקודות למילוי כל סקר, שניתן להמיר למזומן אמיתי מאוחר יותר, אותו רעיון כמו אתר Swagbucks שהוזכר לעיל.

Surveyeah נותנת לכל אחד את ההזדמנות להרוויח כסף בקלות באמצעות סקרים, הודות לממשק הפשוט וקלות השימוש. כדי להתחיל להשתמש באתר, כל שעליכם לעשות הוא להירשם דרך הקישור הבא:

לאחר מכן עליך להזין מידע אישי כדי לעזור לאתר לספק סקרים המתאימים לתחומי העניין ולתחומי הידע שלך.

לאחר שתסיים את תהליך ההרשמה ותספק מידע אישי, תמצא דף בית המציג סקרים זמינים לביצוע בתמורה לקבלת תשלום עבור התשובות שלך.

זכור , חשוב שהתשובות שלך לסקרים יהיו כנות והגיוניות כדי להבטיח את המשך השימוש שלך באתר מבלי להחרים.

אתרי מכירות וסחר מקוונים

עם הופעת האינטרנט והתפשטותו ברחבי העולם, כולל העולם הערבי, היינו עדים לשינוי קיצוני ולשינויים מוחשיים באופן שבו אנו עושים עסקים, אשר פתחו אפיקים ואסטרטגיות חדשות שכל אחד יכול לעבוד איתם בקלות ולהרוויח כסף דרכם. .

בין האפיקים המדהימים הללו באינטרנט, השימוש באתרי מכירה ומסחר אלקטרוני בולט כדרך מצוינת להרוויח. זהו אחד האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף באינטרנט אתרי מסחר ומכירות אלקטרוניים הם פלטפורמות שנמצאות באינטרנט, כמו אתר אמזון המפורסם, שכולם מכירים, צעירים ומבוגרים.

אתרים אלו מאפשרים לך להציג את המוצרים שלך למכירה אם אתה בעל מוצרים מסוימים, בתוך החנות המקוונת שלהם, כך שהמוצרים שלך בחנות, יקירתי, יהיו זמינים לרכישה למיליוני אנשים!

למשל, נניח שיש לכם מוצר ואתם מוסיפים אותו ומציעים אותו למכירה בחנות של אמזון. האם אתה יודע כמה מבקרים גולשים באמזון מדי חודש? אל תהיו בהלם: 2.2 מיליארד מבקרים! כן מעל 2 מיליארד אנשים פוטנציאליים אמיתיים לקנות!

  • אתה מבין מה זה מרמז, יקירתי? 

המשמעות היא שהמוצר שלך יהיה זמין לרכישה ליותר מ-2.20 מיליארד מבקרים! זה מגדיל את הסיכויים שלך להשיג מכירות גבוהות על המוצר שלך כאשר מישהו רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא ישלם לאמזון דרך החנות המקוונת. לאחר שאמזון תנכה עמלה קטנה מסכום המכירה, היא תשלח אליך את הערך הנותר.

בכנות, זה מאוד רווחי. הרשו לי להציג לכם כעת את האתרים להרוויח כסף באינטרנט שבהם תוכלו להשתמש כדי למכור את המוצרים שלכם באינטרנט על ידי הצעתם.

1- אתר eBay

Ebay הוא אחד האתרים המפורסמים ביותר להרוויח כסף מהאינטרנט שדרכו אתה יכול להרוויח. Ebay הוא השוק האלקטרוני הגדול ביותר לקנייה ומכירה של מוצרים חדשים ומשומשים בעולם. האתר מאפשר לאנשים פרטיים ולסוחרים למכור ולהציג את המוצרים שלהם למיליוני קונים פוטנציאליים.

אתה יכול להרוויח דרך eBay בכמה דרכים, כולל:

  • מכירת חפצים אישיים שכבר אין לכם צורך בהם, כמו טלפונים, מכשירים, בגדים וכו’.
  • קנה מוצרים מחנויות מקומיות במחירים זולים ולאחר מכן מוכר אותם מחדש באיביי במחיר גבוה יותר.
  • קנו ממכירות פומביות ומבצעים באתר וקנו מוצרים במחירים נמוכים מאוד ואז מוכרים אותם שוב ברווח.
  • מכירת מוצרים בעבודת יד כגון עתיקות, יצירות אמנות ומוצרי מלאכת יד.
  • מכירת מוצרים חדשים ולא נפתחים עם אחריות יצרן.

כדי למכור באיביי, תחילה עליך להירשם כמוכר ולפתוח חשבון. לאחר מכן תוכל ליצור רישומים להצגת המוצרים שלך, להוסיף תמונות ותיאורים מפורטים, לקבוע מחיר לכל מוצר ואפשרויות משלוח.

וזכרו היטב: ככל שהדירוג שלכם כמוכר גבוה יותר וככל ששיעור התגובות החיוביות גבוה יותר, כך גדלים הסיכויים למכור את המוצרים שלכם. כמו כן, עליך להיות מהיר להגיב לפניות של קונים וגמיש בהתנהלותך מולם.

כך תוכלו להרוויח רווחים טובים על ידי מכירת הפריטים הישנים או המוצרים החדשים שלכם דרך אתר האינטרנט הענק eBay.

2- אתר אמזון

אמזון ידועה כפלטפורמת הקניות המקוונת הגדולה בעולם, מכיוון שהיא כוללת מיליוני מוצרים בקטגוריות מרובות. אתר זה מספק הזדמנות מצוינת עבורך, הקורא היקר שלי, להציג ולמכור את המוצרים שלך, ומעניק לך גישה למיליוני לקוחות פוטנציאליים.

ראוי לציין כי אמזון דורגה במקום הראשון ברשימת האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף מהאינטרנט.

אמזון מציעה תוכנית “מוכרים בודדים”, המאפשרת לאנשים למכור את המוצרים שלהם ישירות בפלטפורמה תמורת תשלום חודשי כעת, אתה יכול להירשם באמזון כמוכר דרך הקישור הבא: למכור באמזון, ולהתחיל להציג את המוצרים שלך ולהרוויח כסף. אמזון מציעה הזדמנות שלא יסולא בפז לשווק כל מוצר ולהשיג רווחים באמצעות גישה יעילה וישירה למיליוני צרכנים ברחבי העולם.

אלו כמה טיפים חשובים להשגת רווחים גבוהים כמוכר באמזון:

  • מתן מבצעים והנחות על מוצרים לתקופות מוגבלות.
  • שימת לב לאיכות התמונות ומתן תיאור מדויק ומפורט של כל מוצר.
  • מענה מהיר לפניות והערכות לקוחות.
  • לשמור על ביקורת חיובית ולספק שירות לקוחות באיכות גבוהה.

3- אתר אטסי

Etsy נחשב לאחד מהאתרים הטובים ביותר להרוויח כסף באינטרנט שאפשר לסמוך עליהם כדי להרוויח כסף מהאינטרנט, במיוחד למי שיש לו את הכישורים לייצר מוצרים בעבודת יד או יצירתיים.

Etsy מספקת שוק עולמי ענק לתצוגה ומכירה של מוצרים בעבודת יד כגון יצירות אמנות, בגדים בעיצוב יד, תכשיטים מתוצרת מקומית ועוד עתיקות, מתנות ומוצרים בעלי ערך אמנותי הרעיון של האתר מבוסס על מתן פלטפורמה לחיבור אומנים, אמנים ומעצבי מוצרים מקומיים עם לקוחות מכל העולם.

האתר מאפשר למוכרים ומעצבים אלו להציג את עבודותיהם ומוצרים שלהם בקלות ובמהירות, ולהגיע לקהל לקוחות עולמי, המספק להם את האפשרות להרוויח רווחים משתלמים על ידי מכירת המוצרים שלהם באתר Etsy מציעה גם שירותים וכלים רבים המקלים על תהליך מכירת ושיווק מוצרים בצורה יעילה.

ראוי לציין כי האתר מקבל אחוזים ממחיר כל מוצר שנמכר בתמורה למתן שירותים אלו ולהגעה לבסיס הקונים העצום על המוכר רק לרשום חשבון וליצור חנות מקוונת באתר, ולאחר מכן להוסיף ולקדם את מוצריו. הוא יגיע לקהל לקוחות שלא יסולא בפז שיאפשר לו למכור את מוצריו במספרים גדולים ולהשיג רווחים.

אתרי אינטרנט למכירת קורסים והדרכה

זה לא עלה בדעתנו ולא ציפינו שמקצוע ההוראה יכול להתבצע דרך האינטרנט, אבל המציאות בה אנו חיים כעת שברה את הציפייה הזו והפכה אותה למציאות מוחשית. מה שהפך לאחד האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף מהאינטרנט הם אתרים למכירת קורסים והוראה.

אתרי מכירת קורסים, קורסים והוראה מחולקים לשני חלקים, אם כי מרכיב ההשכלה והתועלת משותף ביניהם, והם כדלקמן:

החלק הראשון: קורסי הכשרה למכירת אתרים, המספקים לך את היכולת להעלות ולהציג את הקורסים שלך באתר ולתמחר אותם כפי שנראה לך לנכון, כך שהם יהיו זמינים למיליוני אנשים שרוצים ללמוד כל הזמן את כל שאר התחומים.

כשמישהו קונה את הקורס שלך באתרים האלה, הוא משלם את המחיר שציינת באופן אלקטרוני, והפלטפורמה לוקחת אחוז מסוים בתמורה למאמציה והגנה על הקורס שלך מפני גניבה, ואז שולחת לך את שאר הכסף.

החלק השני: הוא אתרי הוראה, בהם מבצעים את מקצוע ההוראה כאילו עוסקים בו פנים אל פנים, אך אונליין באמצעות מיקרופון מול המצלמה, בין אם מהבית או מכל מקום אחר שמתאים לכם. באתרים האלה יש מיליוני תלמידים, מבית ספר יסודי ועד אוניברסיטה.

תלמידים אלו מחפשים מורים שיעזרו להם בעניינים חינוכיים שונים, כמו הסבר על בעיה מתמטית, הסבר מונחים מסוימים, פתרון תרגילים או לימוד משהו ספציפי. וכמובן שאם תענו על צרכי הסטודנט בצורה משביעת רצון, תקבלו שכר מעבר למצופה להלן אחשוף בפניכם את האתרים להרוויח כסף באינטרנט בתחום מכירת קורסים והוראה. הדבר החשוב הוא, המשיכו לקרוא בלי להפסיק.

1- אודמי

Udemy הוא אחד האתרים החשובים ביותר להרוויח כסף באינטרנט, פלטפורמות למידה מרחוק וקורסי הכשרה מקוונים. האתר מאפשר למומחים ומאמנים בתחומים שונים להעלות ולפרסם קורסים חינוכיים משלהם בתמורה לסכומי כסף.

Udemy מספקת הזדמנות נפלאה לכל מי שיש לו ניסיון ומיומנות טובים בתחום ספציפי, בין אם זה עיצוב אתרים, שיווק אלקטרוני, לימוד שפות או כל תחום אחר, להפוך את החוויות שלו לקורסים חינוכיים רווחיים.

ככל שקורס ההכשרה איכותי, בעל ערך קוגניטיבי ועונה על צרכי התלמידים וחלוצי הלמידה המתוקשבת, כך גדלים הסיכויים למכור אותו ולהשיג ממנו רווחים גבוהים לאורך שנים.

האתר מספק הזדמנות אידיאלית למומחים להפוך את הידע שלהם לקורסים ולמקור הכנסה יציב הודות לגישה נוחה למיליוני סטודנטים ברחבי העולם המחפשים קורסים חינוכיים מקוונים בתחומים שונים.

2- קורסרה

Coursera הוא אחד מהאתרים להרוויח כסף באינטרנט המאפשר לך להרוויח כסף על ידי מתן קורסים חינוכיים. בין אם אתה מחנך מקצועי או מומחה בתחום מסוים, אתה יכול ליצור קורס ולמכור אותו למיליוני תלמידים ברחבי העולם. האתר בולט בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות ומוסדות חינוך גדולים, המעניק אמינות גבוהה לקורסים המוצעים.

כדי להתחיל, עליך להכין תוכן קורס, שעשוי לכלול סרטונים חינוכיים, מבחנים ומטלות. Coursera מספקת לך כלים לעצב ולפרסם בקלות את הקורס שלך.

ברגע שהקורס שלך זמין, התלמידים יכולים להירשם אליו ולהתחיל ללמוד. אתה תרוויח עבור כל סטודנט שנרשם לקורס שלך, ונותן לך מקור הכנסה מתמשך כל עוד הקורס שלך מבוקש.

לכן, Coursera נחשב לאתר מצוין למי שרוצה לחלוק את הידע שלו ללא צורך בניסיון טכני מורכב ולהרוויח כסף דרך אתרים להרוויח כסף באינטרנט, במיוחד לאור הביקוש הגובר ללמידה מתוקשבת של כל סוגי הקבוצות.

אתר 3- studypool

Studypool נחשבת לפלטפורמה ייחודית בין אתרים להרוויח כסף באינטרנט, שכן היא נותנת למורים ולתלמידים את ההזדמנות להרוויח כסף על ידי מתן סיוע בעבודות בית הספר ומענה על שאלות אקדמיות.

אתר זה יוצר סביבת למידה אינטראקטיבית המאפשרת לתלמידים לקבל עזרה מיידית במקצועות ותחומי לימוד שונים, ממתמטיקה ומדעים ועד ספרות, אמנויות ועוד ועוד.

העיקרון הבסיסי של Studypool הוא פשוט: 

  • התלמידים מפרסמים את השאלות או המטלות שלהם עם פרטים ספציפיים על סוג העזרה הדרושה והתקציב הספציפי עבור המטלה.
  • מורים הרשומים בפלטפורמה, בעלי הניסיון והידע הדרושים, יכולים לאחר מכן להגיש את ההצעות שלהם כדי לענות על שאלות אלו או לעזור במטלות.
  • לאחר קבלת הצעה על ידי התלמיד, המורה מספק את הפתרונות או התשובות הנדרשות במסגרת הזמן המוסכם.

במונחים של רווח וכסף, המורים קובעים את המחירים שלהם על סמך מורכבות השאלה או המטלה והזמן הצפוי לפתור אותה. Studypool לוקחת אחוז מסוים מעמלה מכל עסקה שמתבצעת דרך הפלטפורמה, מה שמבטיח את המשכיות ואיכות השירות.

עבור מורים, אתר זה, הנחשב לאחד האתרים להרוויח כסף מהאינטרנט, מספק מערכת גמישה להכנסת הכנסה על ידי מתן המומחיות והידע שלהם לתלמידים ברחבי העולם ללא צורך לעזוב את בתיהם.

האתר גם מספק לסטודנטים אפשרות להרוויח כסף, שכן כל סטודנט בהווה או לשעבר שיש לו סיכומי לימוד וסקירות יכול להעלות אותם לאתר ולמכור אותם לסטודנטים אחרים שמוכנים לקנות אותם תמורת סכום כסף.

רשתות חברתיות

השימוש באתרי מדיה חברתית הפך לחלק מהותי מחייו של כל אדם ברחבי העולם, שכן סטטיסטיקות מצביעות על כך שמספר המשתמשים בפלטפורמות המדיה החברתית עולה על 5.19 מיליארד אנשים, שווה ערך ל-64.5% מאוכלוסיית כדור הארץ.

הקהל הרחב הזה לא רק הפך את אתרי הרשתות החברתיות לפלטפורמות לתקשורת ואינטראקציה בין אנשים, אלא גם לפלטפורמות רווחיות, מה שהפך אותו לאחד האתרים הבולטים להרוויח כסף מהאינטרנט הסוד טמון בניצול נוכחות המשתמשים בפלטפורמות הללו בדרכים שונות ומקצועיות שבאמצעותן הם יכולים להרוויח כסף ולבנות מקורות הכנסה מרובים.

להלן נלמד על אתרי הרשתות החברתיות הטובות ביותר שניתן להשתמש בהן לצורך עשיית כסף, ואסביר בקצרה כיצד להרוויח מכל אתר באופן עצמאי אפילו יותר טוב, בסוף הדיבור על כל אתר, אציב קישור שיוביל אתכם למאמר מקיף שדן כיצד להרוויח ממנו מא’ ועד ת’.

1- אינסטגרם

אינסטגרם מספקת הזדמנויות רבות להרוויח כסף, בין אם באמצעות שיווק מוצרים והשגת עמלות, או פרסום מודעות בתשלום בחשבון העסקי ובסיפורים שלך כל סוגי התוכן המושך את העין והמושך, כולל תמונות וסרטונים, יכולים לשמש גם לקידום עקיף של מותגים בתמורה לכסף.

רק שצריך ליצור חשבון עסקי באינסטגרם, לבחור תחום ספציפי בו תספקו תוכן, ולהתחיל להגדיל את החשבון כדי להגדיל את העוקבים שלו ולנצל את העוקבים בדרכים רווחיות.

2- YouTube:

יוטיוב מאפשר לך להשיג תשואות כספיות גבוהות על ידי יצירת ערוץ משלך ביוטיוב, לאחר מכן הצגת קטעי וידאו יקרי ערך בתחום ספציפי, והפעלת והצגת פרסומות בקליפים אלו לצופים.

כדי להפעיל מודעות, ערוץ היוטיוב שלך חייב להגיע ל-1,000 מנויים ולהשיג 4,000 שעות צפייה. עם זאת, יש אינספור דרכים מלבד מודעות לייצר רווחים מהערוץ שלך.

3- פייסבוק

פייסבוק מציעה דרכים רווחיות רבות, כולל שיווק מוצרים ושירותים ופרסום מודעות בתשלום. ניתן להשתמש בדפים וקבוצות גם בדרכים רווחיות רבות, כמו מכירת קורסים, שירותים, מוצרים, שיווק לאחרים וקידום מותגים בתמורה לכסף בנוסף למכירת הפעלת פרסומות בסרטוני העמוד ורווחים משידור ישיר דרך Facebook Live וקטעי סלילים קטנים.

4- טיק טוק

TikTok היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים. פלטפורמה זו הפכה לאחרונה למקור הכנסה עבור אנשים רבים, מכיוון שהיא מספקת הזדמנויות שונות להרוויח כסף, כולל:

  • TikTok Creator Fund: מחלקת מיליוני דולרים מדי חודש ליוצרים.
  • עסקאות מותג: קדם מוצרים או שירותים של מותג.
  • שיווק שותפים: קדם מוצרים או שירותים של אחרים והרוויח עמלה.
  • מכירת מוצרים דיגיטליים: כמו ספרים אלקטרוניים או קורסים חינוכיים.
  • גיוס כספים: דרך פלטפורמות כמו Patreon או Ko-fi.
  • שידור חי: קבלו מתנות מעוקבים בשידור החי והחליפו בכסף אמיתי.
  • מתן שירותים: כגון ייעוץ, עיצוב, כתיבת תוכן, או כל שירות שאתה טוב בו.

בניית אתרים וחנויות מקוונות

ברצינות, אתרים אלו נחשבים בין האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף מהאינטרנט, שכן באמצעות אתרים אלו תוכלו ליצור בקלות אתרים משלכם וחנויות אלקטרוניות ולהרוויח כסף באמצעות מספר שיטות רווחיות בהן תוכלו להשתמש ולהחיל על האתר או החנות המקוונת שלכם . אחת השיטות הטובות ביותר היא להפעיל מודעות Google AdSense באתר שלך

אתרים אלו המתמחים ביצירת חנויות אינטרנט ומקוונות מספקים את כל הכלים והמשאבים הדרושים להשיק ולנהל אתר אינטרנט או חנות מקוונת בצורה יעילה, מה שהופך אותם לבחירה האידיאלית עבור אנשים השואפים להרוויח באמצעות פעילויות אלקטרוניות.

הרשו לי להסביר לכם יותר בפסקאות הבאות את ההגדרה של כל אחד מהם:

  • -אתרים ליצירת אינטרנט:
  • – אתרים ליצירת חנויות אלקטרוניות:

-אתרים ליצירת אינטרנט:

פלטפורמות אלו, כמו Blogger ו-WordPress, מאפשרות לך ליצור אתר ללא צורך בניסיון בתכנות. הוא מספק הכלים מוכנים וקלים לשימוש לבניית אתר מקצועי העונה על הדרישות והצרכים שלך.

באתרים אלו מתפרסמים תוכן, כולל מאמרים בתחומים ספציפיים או מגוונים, הדבר החשוב ביותר הוא שהתוכן יהיה בעל ערך ושימושי. לאחר מכן, נעשית עבודה לשיפור המראה של מאמרים אלו בתוצאות החיפוש של גוגל, מה שימשוך מבקרים לאתר. לפיכך, בעלי אתרים אלו יכולים להרוויח מניצול הביקורים המגיעים לאתריהם.

– אתרים ליצירת חנויות אלקטרוניות:

פלטפורמות כמו Shopify מתמחות ביצירת חנויות מקוונות כדי למכור מוצרים ושירותים באינטרנט ולהרוויח כסף מהמכירות. פלטפורמות אלו מציעות פונקציונליות מתקדמת לניהול מוצרים, הזמנות, תשלום ומשלוח, מה שמקל על הקונים בחנות ועל בעל החנות.

להלן האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף מהאינטרנט המתמחים ביצירת חנויות מקוונות וחנויות מקוונות:

1- בלוגר

פלטפורמת Blogger, המשמשת מיליוני אנשים ברחבי העולם, הוכיחה, בעדות משתמשים, כי זהו אחד האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף מהאינטרנט.

הפלטפורמה הענקית הזו, שמזוהה עם גוגל, נחשבת אמינה לחלוטין מאחר והיא מזוהה עם גוגל וכולם מכירים אותה.פלטפורמת Blogger היא פלטפורמה חינמית לחלוטין המתמחה ביצירת בלוגים, הדומים לאתרים עם הבדלים קלים ביניהם.

ניתן להשתמש בפלטפורמת Blogger כדי ליצור בלוג פרטי, לכתוב מאמרים ולפרסם אותם בבלוג שלך כדי למשוך ביקורים ממנועי חיפוש כמו גוגל, ולאחר מכן להתחיל להציג מודעות דרך פלטפורמת Google AdSense, המאפשרת להפיק רווח כספי באמצעות מבקרים ‘ צפיות או קליקים על מודעות אלה.

יצרתי מדריך מקיף על שיטה זו מאפס ועד מקצועיות, מדריך שמלמד אותך הכל מההרשמה ועד לספק לך מידע ועובדות ועד רווח:

2- וורדפרס

וורדפרס, כמו Blogger, היא פלטפורמה המתמחה ביצירת אתרים, אך היא מציעה אפשרויות רחבות יותר ליצירת אתר מקצועי עם מספר תכונות. אבל בניגוד ל-Blogger, שהוא חינמי לחלוטין, וורדפרס דורש הון או תקציב כדי ליצור את האתר.

אתה יכול ליצור אתר בוורדפרס על ידי צפייה בסרטונים חינוכיים ביוטיוב או התקשרות עם מעצב אתר מיוחד. ניתן לנצל את האתר הזה גם לבניית זרם הכנסה באמצעות פרסום, שיווק שותפים ושיטות אחרות.

3- Shopify

Shopify מאפשרת לך לבנות חנות מקוונת דרכה תוכל למכור מוצרים פיזיים או דיגיטליים, להוסיף מודעות בתוך דפי החנות כדי לייצר הכנסות מצפיות ומקליקים, ושיווק שותפים על ידי הצבת קישורים למוצרים הקשורים למוכרים אחרים בתמורה לאחוז של המכירה. שיטות אלו הן מהאמצעים הבולטים לעשיית רווחים דרך החנות המקוונת.

כמה תמונות מתוך האתרים

סיכום

אחי היקר, סוף סוף, לאחר שעיינתי בהסבר המפורט והמקיף המופיע במאמר זה על האתרים הבולטים להרוויח כסף מהאינטרנט וכיצד ניתן להפיק תועלת מכל אתר, אני מקווה שהבנת את הדרכים האופטימליות להרוויח כסף מהאינטרנט אתרים מדהימים.

אני ממליץ לך, אחי היקר, לנסות אתרים אלו בעצמך, כדי שתוכל לקבוע את האתרים והשיטות המתאימים לך ולספק לך מקור פרנסה יציב ורציף כפי שאהבתי, אל תהססו להשאיר תגובה למטה ולשאול כל פניה או שאלה לגבי כל היבט הקשור לנושא אתרים להרוויח כסף מהאינטרנט על מנת שאוכל להגיב לכם ולספק את התמיכה הנדרשת.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

הצטרפו אלינו בטלגרם